Urheiluteknologiaan erikoistunut yritys, NGTV-kokemus, on aloittamassa jännittävän muutoksen ja innovaation kauden. Tämän vuoden toinen vuosineljännes näyttää lupaavalta, ja siinä on merkittäviä muutoksia, jotka määrittelevät uudelleen yrityksen maiseman ja vahvistavat sen asemaa urheiluteknologioiden saralla. Tässä on yleiskatsaus suuriin projekteihin, jotka odottavat NGTV Experiencea!

Uusi strategia ja uusi brändi-identiteetti

Brändin nimen muutos on yksi tämän kehityksen merkittävimmistä puolista. Osana markkinoiden uudelleenasemointistrategiaansa NGTV Experience ottaa käyttöön uuden identiteetin, joka vastaa paremmin sen tulevaisuutta ja tavoitteita.

Ce rebranding edustaa paljon enemmän kuin pelkkä nimenmuutos, se on vahva ilmaus aikomuksesta, joka korostaa NGTV Experiencen kehitystä kohti uutta strategiaa, jolla pyritään vaikuttamaan entistä enemmän urheilutalouteen auttamalla seuroja ja urheilukeskuksia heidän jokapäiväisessä elämässään.

NGTV GLASS 2.0:n julkaisu

Nimenmuutoksen lisäksi NGTV Experience on valmistellut uuden tuotteen lanseerausta, joka herättää jo nyt asiakkaiden keskuudessa paljon jännitystä. Tämä uusi lisäys lupaa parantaa NGTV Glassin, yrityksen lippulaivatuotteen, tarjoamaa jo ennestään mukaansatempaavaa kokemusta.

Sen lisäksi, että NGTV Glass on paljon helpompi asentaa, aina tässä logiikassa, jossa asiakas saa NGTV-sarjat itse asentamaan, sitä voidaan nyt käyttää kentän molemmilla puolilla. Tämä muutos parantaa merkittävästi käyttökokemusta lisäämällä uusia mailaurheilulle omistettuja käyttöliittymiä...

Uudelleen muokatut ja paremmin suunnitellut käyttöliittymät

Kuten edellä mainittiin, NGTV Experience on työskennellyt uusien mailaurheilulle omistettujen käyttöliittymien parissa: padel, tennis…, urheilulajit, jotka ovat nyt oikeutettuja räätälöityihin kokemuksiin.

Pelaajat pääsevät käyttämään kaikkia järjestelmän ominaisuuksia (käynnistys, pisteytys, buzz jne.) paljon intuitiivisemmalla tavalla! Huomioimme myös uuden ominaisuuden, nimeltään Sosiaalinen paneeli. "Buzz"-toiminnon lisäksi pelaajat voivat nyt lähettää kohokohtansa suoraan kosketusnäytöltä keskuksen johtajalle, valmentajalle, kilpailua varten... omistettujen painikkeiden kautta, joita keskus tai keskus voi määrittää. klubi heidän tilastaan. Admin. Tarpeeksi vahvistaa käyttäjäkokemusta ja elävöittää tätä urheilijayhteisöä!

Mutta se ei ole vielä kaikki, koska NGTV käytti tilaisuutta hyväkseen lisätäkseen joukon toimipaikkoja, jotka on omistettu sponsoroinnille, joka on yhtiön huomisen strategian avaintekijä. Palaamme tähän aiheeseen pian tietyllä artikkelilla!

Näkökulman rikas tulevaisuus

Toinen vuosineljännes näyttää lupaavalta NGTV Experiencelle sen nimenmuutoksen, uuden tuotteen ja uusien käyttöliittymien ansiosta. Toisaalta uuden strategian ja uuden nimen esittelyn osalta joudumme vielä odottamaan sen jälkeen tiedote tulee syyskuun puolivälissä!

Sillä välin, jos et halua missata mitään yrityksen uutisia, älä epäröi mennä verkkosivusto ja eri sivut: Facebook, Instagram & Linkedin.

Tunnisteet