Kollegamme ko Padelonomiikka suoritti 300 pelaajan kyselyn selvittääkseen, mitkä mailamerkit olivat myydyimmät Ranskassa.
Ja ilman varsinaista yllätystä huomaamme, että ostat pääasiassa alan raskassarjan valmistamia palasia.
Huomaa, että tämä on varmasti puolueellinen todellisuus siinä mielessä, että usein padel "addiktit" ja keskitason +/vahvistetut pelaajat vastaavat tämäntyyppisiin kyselyihin. Näin ollen massa ei vaikuta ja voi selittää tietyt tulokset ristiriidassa maatodellisuuden kanssa. Myytyjen padelmailojen hierarkia saattoi siis kääntyä täysin ylösalaisin.
Ylhäältä löydämme Babolat, ranskalainen alun perin tennikseen erikoistunut brändi, joka sponsoroi yhtä karismaattisimmista pelaajista, joka oli pitkään maailman ykkönen: Juan LeBron.
Takana on kaksi "100% padel" -merkkiä, nox et Bullpadel, jotka luottavat myös padelin tähtiin, mukaan lukien tietysti Tapia ensimmäisestä ja Paquito Navarro jälkimmäisestä.
Seuraa tarkasti Head et Kuikma. Itävaltalainen tuotemerkki on tehnyt itselleen mainetta padelissa, eikä se vetoa vain tennispelaajiin. Ensin Belan ja Sanyon kanssa ja nyt Arturo Coellon, Paula Josemarian ja Ari Sanchezin kanssa, Head on aina osannut luottaa erittäin korkean tason pelaajiin tehokkaan viestinnän luomiseksi.
Decathloniin kuuluva Kuikma puolestaan on vakiinnuttanut asemansa maailman padel-maisemassa lyömättömällä laatu/hinta-suhteella olevien palasien ansiosta.
Toisin kuin muut tennisjättiläiset, kuten Babolat et Head, Dunlop et Wilson tällä hetkellä näyttää olevan alhaisempi suosio tämän tutkimuksen mukaan. Ja kuitenkin, Wilson on hyvin läsnä padel-ranskan ja eurooppalaisen maisemassa. Tästä syystä meidän on asetettava tämän kyselyn tulokset perspektiiviin, koska kiistatta kuningas Belan hahmona Wilson on korin kärjessä.
Huomaamme myös, että legendaariset brändit pitävät Black Crown ou StarVie jäävät jälkeen mailojensa laadusta huolimatta.
Brändit tekevät nimeä myös Ranskassa: ajattelemme ruotsalaista brändiä Oxdog, portugalilainen tuotemerkki Cartri tai merkki, jolla on suuri historia, Varlion.
Lopuksi ajattelemme ranskalaista brändiä, Tekninen kuitu, jolla on tällä hetkellä vaikeuksia vakiinnuttaa asemaansa, vaikka olemmekin epäilemättä nähneet selvän kehityksen viimeisen vuoden aikana.
Toisaalta huomaamme, että tietyt merkit, joiden oletetaan olevan urheilun raskassarja, puuttuvat ranskankielisiltä markkinoilta. Ajattelemme välttämättä Asics tai Puuma suurista investoinneista (Pablo Lima, Momo Gonzalez, Victoria Iglesias jne.) ja merkittävästä jakeluverkostostaan huolimatta. Lisäksi Asics luopui tapauksesta melkein 2 vuotta sitten.
Muista, että tämä tutkimus tehtiin 300 ihmiselle, jotka eivät välttämättä edusta Ranskan padel-markkinoita, ja että nämä luvut ovat edelleen viitteitä. Suorittamalla saman kyselyn muiden ammatinharjoittajien kesken voisimme todellakin saada hyvin erilaisia tietoja.
Jos etsit parhaita lumikenkimerkkejä seuraavaa ostostasi varten, älä epäröi mennä ja valmistaa toinen hakemisto !
Etkö tiedä mistä ostaa palasi? Tule katsomaan meidän kumppanikauppoja !
joukkue Padel Magazine on yrittänyt tarjota sinulle vuodesta 2013 lähtien padelin parasta, mutta myös tutkimuksia ja analyyseja yrittääkseen ymmärtää padelin maailmaa. Pelistä urheilumme politiikkaan, Padel Magazine on palveluksessasi.