Kerroimme sinulle äskettäin suurista muutoksista, joita on tulossa SPASHiin, mukaan lukien nimenmuutos: NGTV:stä tulee SPASH! Aloimme myös keskustella kanssasi eri aiheista, joita yritys aikoi työskennellä tulevina kuukausina ja niiden joukossa oli sponsorointimallin nopeuttaminen!

Keskimäärin 5 tuntia käyttöä päivässä: siinä on ero!

Sponsoroidaksesi tarvitset materiaalia sponsoroitavaksi. 7 vuoden pelikokemuksen jatkuvan parantamisen jälkeen päästäksesi tasolle "1 napsautus ja se toimii", SPASH toteaa teknologioidensa käyttöasteen käyttäjäkokemuksen menestyksenä. Kaikki on hyvä ja hyvä, mutta mitä järkeä sillä on?

Se on mekaaninen! 5 tuntia käyttöä päivässä per tontti, eli 10 20 sekunnin leikkausta viikossa jotka menevät sosiaalisiin verkostoihin asiakkaidemme ja pian heidän sponsoreidensa ja meidän logojen kanssa! Brändit, SPASHin sponsorit, hyötyvät a CPM (hinta per 1000) markkinoiden alhaisimpien joukossa kiitos sosiaalisissa verkostoissa jaetun sisällön.

Ja mitä se muuttaa? Se muuttaa kaiken! SPASHista tulee kannattava asiakkaillemme heti ensimmäisestä päivästä alkaen 40 %:ssa tapauksista ja tämä jatkaa kasvuaan sponsoroinnin osuuden kasvaessa massiiviseksi!

Opi puhumaan brändeille ja tarjoamaan heille uudenlaisia ​​näkyvyyskanavia!

Brändien on yhä vaikeampaa tehdä itsensä näkyväksi erottuvalla tavalla!

Kaikki paikat näyttävät samalta, ja niiden on aika löytää uusia, tehokkaampia näkyvyyskanavia. Tämä on alue, jota SPASH on tutkinut 100% kahden vuoden ajan ja juuri tällä logiikalla he ovat luoneet aivan ainutlaatuisen tarjouksen! Kiitos heidän AI, he pystyvät integroimaan sponsorin logoja kumppaneiden kuviin tai videoihin sujuvasti häiritsemättä pelaajakokemusta.

SPASH-asiakkailla on nyt pääsy näihin sponsorien integraatiopalveluihin järjestelmänvalvojan kautta eri sponsorilogoista riippumatta ja maksuttomaan käyttöön seuraavien 3 kuukauden aikana joko niiden käyttöliittymissä tai jopa erilaisissa koulutustilaisuuksissa. Uutuus, joka on jo tavannut a innostunut tervetuloa klubeista, jotka näkevät tämän keinona tarjota sponsoreilleen entistä enemmän näkyvyyttä ja siten lisätä kannattavuuttaan!

Mutta ei siinä vielä kaikki! SPASH-tiimit ovat myös testaamassa uutta tuotetta: SPASH TV. Paperilla yksinkertainen televisio, joka on sijoitettu kulkupaikoille, mutta todellisuudessa lisämahdollisuus asiakkailleen hoitaa liiketoimintaansa (aikataulun näyttö, tapahtuman edistäminen jne.) samalla tarjoavat sponsoreilleen lisää näkyvyysvipuja!

Tulolähteiden jakaminen keskeinen menestystekijä 

Kuten olet ymmärtänyt, SPASHin tavoitteena on tarjota brändeille ainutlaatuinen mahdollisuus viestiä kohdeyleisölle kun hänellä on a positiivinen vaikutus paikalliseen talouteen. Käyttämällä kriteerejä, kuten ikää, maantieteellistä aluetta tai jopa harjoitettua lajia. Toiseksi, kuten yhteistyö Betwayn kanssa, yritys käyttää asiakkaidensa näkyvyysvipuja (verkossa, paikan päällä jne.) vastineeksi tulojen jakaminen, riittää auttamaan heitä entistä enemmän heidän toiminnassaan.  

SPASH on vakuuttunut siitä, että tämä uusi talousmalli tuo merkittävää lisäarvoa sen teknologioihin, vahvistaa urheilukokemusta, edistää molempia osapuolia hyödyttäviä kumppanuuksia ja vaikuttaa myönteisesti paikalliseen talouteen. Riittää vahvistamaan edelleen asemaansa referenssinä urheiluvideoteknologioissa.

Oletko brändi ja haluat tietää lisää? Ota rohkeasti yhteyttä heihin!

Mail: pierre.peguet@ngtvexperience.com

Puh: 06-42-08-46-13

Ja sillä välin, jos et halua missata mitään yrityksen uutisia, älä epäröi vierailla verkkosivuilla ja niiden eri sivuilla: Facebook, Instagram & Linkedin.

Frank Binisti

Franck Binisti löytää padel Club des Pyramidesissa vuonna 2009 Pariisin alueella. Siitä asti kun padel on osa hänen elämäänsä. Voit usein nähdä hänen kiertävän Ranskaa menemässä esiin suurten tapahtumien padel français.

Tunnisteet