StarVie julkaisi äskettäin takuupäivityksen kohteelle hänen palansa verkkosivuillaan. Keskity uusiin olosuhteisiin.

Starvie-takuun kesto

Tuotteen takuu on voimassa ensimmäisten 6 kuukauden aikana myyntipäivästä. Tätä pidetään riittävänä ajanjaksona valmistusvirheen ilmaantumiseen. Kun tämä aika on kulunut, sinun on osoitettava, että mailan vika johtuu valmistusvirheestä ja on voimassa enintään kaksi vuotta, mikä on todella paljon palalle!

Mitkä ovat tämän takuun ehdot?

Jotta pala voidaan ottaa huomioon takuumenettelyssä, sen täytyy siinä on vika, joka estää sen oikean käytön kokonaisuudessaan tai yhdessä sen osista. Vikoja, jotka ovat visuaalisesti havaittavissa, voidaan myös pitää sellaisina. valmistushetkestä lähtien.

Tämä tarkoittaa, että kaikki viat, joiden on todistettu olevan peräisin mailan valmistuksesta padel oma itsensä hyväksytään takuuna.

Tietenkin jos huononeminen johtuu väärästä käytöstäsi, et saa mitään korvausta.

Mitä tehdä, jos ostit Starvie-tuotteen kaupasta

Starvie Titania Kepler 2021

Ensinnäkin sinun täytyy mennä kaupassa, josta ostit mailasi padel kuitin kanssa. Kauppa ottaa yhteyttä StarVie-takuuhuoltoon, joka käsittelee takuun, mikäli se hyväksytään, brändin teknisen osaston kanssa ja antaa vastauksen suoraan myymälälle.

Mitä tehdä, jos ostit Starvie-tuotteen verkosta

Jos tuote ostettiin viralliselta StarVien verkkosivustolta, sinun on kirjoitettava takuuhuoltoon sähköposti osoitteen kautta Garantias@starvie.com raportoimaan tapauksesta ja kuvailemaan mailan ongelmaa. Sinun on sisällytettävä seuraavat tiedot samassa sähköpostissa : yleinen valokuva, tarkistaakseen mailan yleisen kunnon tai jos siihen on tehty muutoksia; ja toinen kuva tietystä viasta yrittää tehdä alustavan arvion vaurioista tai vioista sekä verkkotilausnumero, ostopäivämäärä ja numero palan sarja.

Takuuosasto vastaa ja ilmoittaa sinulle noudatettavasta menettelystä, kun tiedot on tutkittu.

Kun pala on tutkittu, mitä tapahtuu?

Kun takuuosasto on tarkastanut mailan, he jatkavat:

  • korjaus : tekninen palvelu korjaa mailan mahdollisuuksien mukaan ja se palautetaan sinulle.
  • vaihdon yhteydessä : pala korvataan uudella. Sama tuote palautetaan aina, eikä sitä ole mahdollista vaihtaa toiseen. Jos varastoa ei ole enää, koska se on aiempien kausien tuote, se korvataan uudella tuotteella tai vastaavalla tuotteella saatavilla olevissa ominaisuuksissa.
  • hylkäämisen yhteydessä: Vian tutkittuaan tekninen palvelu toteaa, että tuotteessa ei ole valmistusvirhettä eikä sitä voida vaihtaa tai korjata. Tässä tapauksessa alkuperäinen tuote palautetaan asiakkaalle. Jos asiakas ei ole tyytyväinen ja haluaa tuotteelle toisen arvion, toimituskulut jäävät hänen kustannuksellaan.

Tässä on kaikki mitä sinun tulee tietää uusista Starvie-takuista!

Nasser Hoverini

Innostuin jalkapallosta, löysin padel vuonna 2019. Siitä lähtien se on ollut hullua rakkautta tähän urheiluun niin, että olen jättänyt suosikkiurheilulajini.